RSS

کاندیداهای مرداد ماه جایزه ساندیس زرشک

13 سپتامبر

کاربران فیس بوک و اعضای گروه جایزه ساندیس زرشک در مرداد ماه، نزدیک به بیست کاندیدا را برای انتخابات بدترین محصولات رسانه ای معرفی کردند که از آن میان پنج کاندیدا بیشترین آرا را به دست آورده اند:

1- مازیار بهاری، برای بخشی از کتاب ش که در آن مدعی شده بود دلیل تیراندازی بسیج به مردم در تظاهرات چند میلیون نفری روز 25 خرداد ماه 1388 حمله چند عضو سازمان مجاهدین خلق به مقر بسیج در حوالی میدان آزادی بوده است.

2- علیرضا رضایی ، برای مطلبی در دفاع از ابراهیم نبوی که معتقد بود مردم ایران خواستار «دمکراسی» نیستند و خواست های رادیکال سبب سرکوب حکومت شده است!

3- روزنامه کیهان ، برای خبرپردازی دروغ در باره امید حبیبی نیا در مطلبی تحت عنوان: «از الان گفته باشیم که بعدا کیهان را مقصر ندانید» که حاوی تهدیدی ضمنی علیه این روزنامه نگار نیز بود.

4- خبرگزاری رهانا ، برای استفاده از اخبار سایت سایت ها بدون ذکر منبع و اختصاصی جلوه دادن آنها.

5- نوشابه امیری ، برای دروغگویی و وارونه نشان دادن حقایق در باره انجمن بین المللی روزنامه نگاران ایرانی در یک جمع فیس بوکی اصلاح طلب موسوم به روزنامه نگاران ایران

برای شرکت در انتخابات نهایی تیرماه بر روی فیس بوک که تا ساعت دوازده شب سه شنبه بیست و دوم شهریور ماه 1390 ادامه دارد لطفا به این صفحه بروید:

صفحه انتخابات در فیس بوک

یا اینکه رای خود را مستقیما بر روی همین وبلاگ ثبت کنید:

انتخابات چگونه برگزار می شود؟

معرفی نامزدها و نتایج انتخابات ماه گذشته در ویدئوی تیر- مرداد گروه جایزه ساندیس زرشک

جایزه ساندیس زرشک، هر ماه به انتخاب رای دهندگان به بدترین تولید رسانه ای تعلق می گیرد و همگان می توانند در نامزد کردن و انتخابات شرکت کنند. مهلت شرکت در انتخابات مرداد ماه (با کمی تاخیر!) تا ساعت دوازده شب سه شنبه 22 شهریورماه به وقت تهران است

مطالب مرتبط:

 

نظر شما: